ata bumbac

Pantaloni Scurti cu Ciucuri Simplu de Facut

13:00

Având în vedere că este vară si vacanţă m-am gândit că este o idee foarte bună să încercăm să modificăm şi să personalizăm lucruri. Astfel, astăzi voi incepe cu imbrăcamintea iar in acest articol vă voi prezenta cum am realizat aceşti pantaloni scurţi cu ciucuraşi.

Materiale necesare: 

  • pantaloni scurÅ£i (eu am încercat cu o salopetă dintr-un material subÅ£ire dar presupun că se pot coase ciucuraÅŸii si pe pantaloni scurÅ£i din blugi)
  • bandă croÅŸetată cu ciucuri (eu am cumpărat trei metri de bandă ÅŸi am folosit cam trei sferturi din ea)
  • ac ÅŸi aţă (aÅ£a ar trebui să fie de aceeaÅŸi culoare sau de o culoare asemănătoare cu banda de ciucuraÅŸi pentru a nu se vedea)
  • foarfecă
De asemenea, cred că va arăta foarte bine şi dantela în locul ciucuraşilor dar eu încă nu am încercat.

Ce aveÅ£i de făcut: 

Primul lucru pe care îl aveţi de făcut va fi să măsuraţi banda cu ciucuraşi astfel încât să fie un pic mai lungă sau la fel de lungă cât este şi marginea pantalonilor.
Următorul pas va fi să coaseţi banda cu ciucuraşi de tivul pantalonilor pe exterior.
Dacă doriţi ceva mai explicit găsiţi aici videoclipul.

Tips and Tricks 

  • lungimea ciucuraÅŸilor va trebui să fie cu 2-3 cm mai mare decât ce a marginii pantalonilor pentru ca aÅŸa cum veÅ£i vedea în videoclip, la mine a rămas o bucată unde nu mi-au ajuns ciucuraÅŸii;
  • va trebui să începeÅ£i să coaseÅ£i de la cusătura din interior a pantalonilor astfel încât în cazul în care nu vă ajunge banda de ciucuraÅŸi spaÅ£iul care va rămâne să nu se vadă în momentul în care purtaÅ£i pantalonii;
  • aveÅ£i grijă să nu depăşiÅ£i marginea tivului în momentul în care coaseÅ£i banda ciucuraÅŸilor, adică să nu coaseÅ£i nici mai jos nici mai sus decât acesta pentru a nu se vedea urât;
  • eu am ales să cos ciucuraÅŸii pe pantaloni pentru că mi s-au părut un pic mai scurÅ£i decât port eu de obicei ÅŸi in acest fel i-am făcut un pic mai lungi, în cazul în care aveÅ£i această problemă cred că acest lucru vă va ajuta;
Gasiti aici (click pe roz) alte idei pentru decoraÅ£iuni.
De asemenea, aici (click pe roz) puteÅ£i vizualiza canalul de youtube al blogului Simplu de Facut unde veti descoperi mult mai multe idei pentru proiecte de facut acasa.

Daca v-a plăcut articolul nu uitaÅ£i să daÅ£i like paginii de facebook (click pe roz) Simplu de Facut ÅŸi să vă abonaÅ£i la blogul Simplu de Făcut dând click pe link (click pe roz) pentru a afla primii când apare un nou articol.

 

You Might Also Like

0 comentarii