3 REMEDII NATURALE

Remedii Naturale pentru Vanatai

18:35


Am un obicei foarte "interesant" de a mă lovi de orice mobilier din casă. Astfel încât pe parcursul timpului am experimentat o multitudine de remedii naturale care să îmi ajute organismul, de asemenea incredibil de sensibil la orice atingere cu un obiect de mobilier(mai exact mă învineţesc si la cea mai mica lovitură) să îşi revină mai repede de pe urma incidentelor.


Crema de Sunătoare şi Gălbenele

Am găsit această reţetă într-o carte de remedii naturale şi presupunea combinarea în cantităţi egale a uleiul de sunătoare cu cel de gălbenele, sau prepararea unui ulei combinat din cele două plante, pe care urmează să îl aplicaţi pe zona respectivă imediat după lovitură. Eu am de fiecare data cu mine un mic recipient cu crema respectivă făcută de mine. Cred că o cremă de genul se poate găsi şi la plafar, eu prefer să le prepar singură ca să fiu sigură că efectele benefice sunt maxime.
În cazul în care nu găsiţi disponibilă o cremă de genul, puteţi achiziţiona doar uleiul de sunătoare de la plafar pe care îl aplicaţi la fel. 
Crema sau uleiul trebuie aplicate două ori pe zi cel puţin trei zile pe locul respectiv. La mine este singura modalitate eficientă prin care pot evita vânătăile.


Gheaţa

De fiecare dată când mă lovesc de ceva şi sunt acasă, scot ceva de la congelator şi îl aplic pe zona respectivă timp de 10 minute şi repet cam la 30 de minute procedura.
Astfel pentru ca zona lovită să nu se învineţească, imediat după ce aţi aplicat crema sau uleiul de sunătoare urmează să puneţi o compresă cu apă rece în cazul în care nu aveţi la îndemână gheaţă sau ceva congelat. În cazul loviturilor uşoare sau normale dacă repetaţi procedura cu gheaţă de vreo 3 ori zona respectivă nu se va mai învineţi şi nu veţi mai avea probleme.
De asemenea, gheaţa amorţeşte zona respectivă şi nu veţi mai simţi durerea ceva timp sau deloc dacă este o lovitură uşoară.


Acestea sunt cele două metode naturale utilizate de mine, dacă mai cunoaşteţi altele vă rog să le scrieţi în comentarii pentru că eu încă nu am descoperit una care să aibă efect şi pentru loviturile mai grave.

Dacă doriţi să fiţi notificat(ă) de fiecare dată când apare un nou articol din seria Remedii Naturale înscrieţi-vă adresa de email pentru abonare in casuta din subsolul paginii sau mai simplu daţi like paginii de facebook.
 De asemenea, dacă doriţi ca postarea de săptămâna viitoare să conţină remedii naturale pentru o anumită problemă de sănătate scrieţi acest lucru în comentarii sau trimiteţi un email la adresa de email existentă şi în contact.
Asta este tot pentru articolul de astăzi iar dacă încercaţi aceste remedii mi-ar plăcea să ştiu ce efect au avut la voi. 
Pentru alte idei de remedii naturale abonați-va la blog aici (click pe roz).
De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de Făcut pe facebook(click pe roz) pentru a fi la curent cu noile articole.


You Might Also Like

0 comentarii