birou

Frunze Uscate Pentru Decor Simplu de Facut

13:00


Anul trecut am realizat o ghirlandă din frunze gasiti aici (click pe roz) postarea în care va arăt cum am realizat-o eu, şi m-am gândit că ar fi mai usor de realizat dacă avem deja furnzele presate la îndemână. Astfel, astăzi vă voi arăta cum usuc şi păstrez eu frunzele de toamnă pentru a realiza diferite decoraţiuni cu ele.
Sa începem!


Materiale necesare:


  • frunze uscate (orice mărimi ÅŸi culori doriÅ£i)
  • cărÅ£i destul de mari ÅŸi groase
  • aracet
  • pensulă

Dacă nu sunteţi răbdători aşa cum nici eu nu am fost, puteţi folosi fierul de călcat şi o coală de hârtie pentru a usca mai rapid frunzele, vă voi arăta şi descrie imediat cum să faceţi asta.


Ce aveţi de făcut:

În primul rând va trebui să aveţi frunzele uscate şi fără impurităţi prea multe cel puţin şi să le aşezaţi între paginile unei cărţi. Pentru ca frunzele să fie suficient de uscate va trebui să le lăsaţi în carte şi să puneti ceva greu deasupra, iar dupa o săptămână acestea ar trebui să fie suficient de uscate.
Dacă nu aveţi răbdare să aşteptaţi o săptămână, la fel cum nici eu nu am, puteţi utiliza fierul de călcat pentru a usca frunzele. Pentru început va trebui să setaţi temperatura fierului la cel mai mic nivel. În continuare, veţi avea nevoie de o coală de hârtie care trebuie împăturită pe jumătate. În coala de hârtie astfel împaturită va trebui să aşezaţi cate o frunză, să o neteziţi bine astfel încât să nu fie vreo margine îndoită. După ce frunza este în coala de hârtie puteţi utiliza fierul pe coala de hârtie cu frunza în ea. Va trebui să presaţi cu fierul de călcat pe coala de hârtie suficient încât frunza să fie netezită, va trebui să ţineţi fierul de căclat pe coala de hârtie în jur de 30 de secunde iar după aceea să întoarceţi frunza pe partea cealaltă şi să repetaţi procedura.
În al doilea rând, după ce aveţi frunzele presate va trebui să utilizaţi o metodă de a le păstra pentru a putea fi utilizate pe o perioada mai lungă de timp. Eu am ales să le acopăr cu aracet şi pe o parte şi pe cealaltă pentru a le da în plus şi un luciu discret.
Pentru a face acest lucru va trebui să aveţi o suprafaţă de lucru acoperită cu ziar sau un material care nu vă deranjează să îl stricaţi, pentru ca aracetul se va întinde peste tot. În continuare va trebui să utilizaţi pensula pentru a întinde aracetul pe toate suprafaţa frunzei într-un strat uniform. Am descoperit, de asemenea ca nu este nevoie de un strat prea gros de aracet pentru a fi protejată frunza, deci puteţi utiliza şi foarte puţin aracet pentru a acoperi frunza, secretul este să întindeţi aracetul pe toată suprafaţa frunzei, astfel încât să nu rămână nicio bucaţică din frunză neacoperită.
După ce frunzele date cu aracet s-au uscat le puteţi utiliza pentru proiecte DIY. La mine a durat o zi până s-au uscat complet.
Gasiti aici (click pe roz) alte idei pentru decoraÅ£iuni.
De asemenea, aici (click pe roz) puteÅ£i vizualiza canalul de youtube al blogului Simplu de Facut unde veti descoperi mult mai multe idei pentru proiecte de facut acasa.

Daca v-a plăcut articolul nu uitaÅ£i să daÅ£i like paginii de facebook (click pe roz) Simplu de Facut ÅŸi să vă abonaÅ£i la blogul Simplu de Făcut dând click pe link (click pe roz) pentru a afla primii când apare un nou articol.

You Might Also Like

0 comentarii