calendar advent

Brad cu Surprize din Hartie Creponata

11:39


Săptămâna trecuta am realizat un calendar cu activități pentru luna decembrie pe care îl găsiÈ›i aici (click pe roz),  iar astăzi m-am gândit să vă arăt cum se realizează un brăduÈ› cu surprize pentru fiecare zi a lunii decembrie, brăduÈ› care poate fi de asemenea, un calendar. ÃŽn acest brad veÅ£i pune voi câte o surpriză pentru fiecare zi a lunii decembrie sau dacă doriÅ£i să îl faceÅ£i cadou puteÅ£i să începeÅ£i cu data de 6 decembrie. ÃŽn plus, acest brăduÅ£ este realizat din tuburi de carton de la hârtia igienica. De asemenea, pentru acest proiect am realizat ÅŸi un videoclip în care vă explic detaliat fiecare etapă, videoclipul îl puteÅ£i găsi aici (click pe roz)
Să începem!

Materiale necesare:


  • tuburi de carton (veÅ£i avea nevoie cam în jur de 12 tuburi de hârtie igienică)
  • pistol de lipit
  • foarfeca (o foarfecă cu vârful ascuÅ£it)
  • creion
  • rigla
  • hârtie creponata (eu am ales verde dar puteÅ£i alege orice altă culoare)
  • bomboane(sau orice alte surprize au loc în tuburile de carton)
Puteţi utiliza şi tuburile de carton care rămân de la şerveţelele de bucătărie.

Ce aveţi de făcut:

Eu nu am avut suficiente tuburi de carton aşa că m-am hotărât să le tai pe jumătate. Astfel, primul lucru pe care îl aveţi de făcut este să tăiaţi tuburile de carton pe jumătate. Eu am măsurat lungimea unui tub de carton şi la jumătate am trasat o linie punctată în jurul acestuia pentru a putea tăia. Găsiţi aici(click pe roz) videoclipul în care vă arăt cum am făcut acest lucru. În cazul în care aveţi suficiente tuburi de carton nu mai este nevoie să le tăiaţi. Veţi avea nevoie în total de 25 tuburi de carton.
Următorul pas este să puneţi în tuburile de carton câte o bomboană sau orice altă surpriză şi să înfăşuraţi tuburile de carton cu hârtia creponată la fel ca în imaginea numărul , de asemenea în videoclip vedeţi exact cum am lipit hârtia creponată şi acolo veţi găsi şi o altă modalitate de a acoperi tuburile de carton cu hârtie colorată.
După ce toate tuburile de carton au fost înfăşurate urmează să le aşezaţi în formă de brăduţi şi să le lipiţi cu pistolul de lipit. Adică veţi pune la baza brăduţului 4 tuburi de carton după aceea deasupra acestora veţi pune 6 tuburi, 5 tuburi, 4 tuburi, 3 tuburi, 2 tuburi şi un tub la final care va reprezenta vârful bradului.
Videoclipul explicativ îl găsiţi aici (click pe roz).
Asta este tot pentru acest proiect sper să vă placă iar în cazul în care îl realizaţi nu uitaţi să îl puneţi pe instagram cu hashtagul #simpludefacut sau pe facebook cu hashtagul #blogsimpludefacut.
De asemenea, dacă aveţi întrebări sau ceva ce nu întelegeţi în legătură cu proiectul le puteţi scrie în comentarii.
Nu uitaÅ£i să vă abonaÅ£i la blogul Simplu de Făcut pentru a primi calendarul cu activităţi pentru luna decembrie. Pentru a vă abona va trebui să daÅ£i click aici ÅŸi să vă înscrieÅ£i adresa de email sau să vă înscrieÅ£i adresa de email în căsuÅ£a de pe pagina blogului unde scrie abonaÈ›i-vă.
În cazul în care consideraţi că videoclipul va ajuta şi pe altcineva nu uitaţi să distribuiţi articolul, aveţi iconiţele mai jos.

You Might Also Like

0 comentarii