calendar advent

Calendar Advent cu Activitati Simplu de Facut

18:00



Având în vedere că vine perioada sărbătorilor şi am văzut peste tot calendare cu surprize pentru fiecare zi a lunii decembrie m-am gândit să realizez şi eu câteva şi vă voi prezenta în cursul săptămânii viitoare ce am realizat eu până acum.
Astăzi vă voi arăta cum am realizat eu calendarul advent în forma de brad de Crăciun cu activităţi pentru fiecare zi a lunii decembrie.
Deci cum funcÅ£ioneză acest calendar? Pentru fiecare zi a lunii decembrie veÅ£i avea câte o căsuţă în care să introduceÅ£i câte o hârtiuţă pe care să aveÅ£i scrisă activitatea pentru ziua respectivă. Eu am realizat un calendar cu câte o activitate interesantă pentru fiecare zi a lunii decembrie pe care îl veÅ£i primi pe mail dacă vă abonaÅ£i la blogul Simplu de Făcut pană pe data de 1 decembrie. Pentru a vă abona la blog va trebui să daÅ£i click pe link ÅŸi să înscrieÅ£i adresa de email în căsuÅ£a respectivă, după aceea va trebui să verificaÅ£i adresa de email ÅŸi să daÅ£i click pe linkul din email, iar eu vă voi trimite fiÈ™ierul cu calendarul de activităţi. FiÅŸier pe care va trebui să îl printaÅ£i ÅŸi să decupaÅ£i fiecare activitate ÅŸi să o puneÅ£i în căsuÅ£a corespunzătoare zilei. De asemenea, dacă nu aveÅ£i imprimantă puteÅ£i doar copia activităţile din fiÅŸier ÅŸi în plus le puteÅ£i colora în ce culori doriÅ£i.
Să începem să realizăm calendarul !

Materiale necesare:



  • o coală mare de carton (eu am tăiat pe jumătate cartonul pentru că mi s-a părut un pic cam mare)
  • foarfecă (o veÅ£i utiliza pentru a decupa cartonul ÅŸi dreptunghiurile pentru brăduÅ£)
  • creion (aveÅ£i nevoie de el pentru a desena dreptunghiurile pe care le aveÅ£i de decupat)
  • scotch colorat cu motive de Crăciun (sau washi tape cum i se mai spune, puteÅ£i folosi, de asemenea, lipici sau scotch normal depinde cum doriÅ£i să arate brăduÅ£ul)
  • pagini imprimate cu imagini de Crăciun (puteÅ£i utiliza ÅŸi coli colorate sau materiale)
  • hârtiuÈ›ele cu activităţile pentru fiecare zi a lunii decembrie(pe care le veÅ£i primi pe mail după ce vă abonaÅ£i la blogul Simplu de Facut)

Eu am utilizat şi diverse materiale spre exemplu am păstrat materialul cu care era aranjat un buchet de flori şi l-am folosit pe acela, acum depinde ce preferaţi.


Ce aveţi de făcut:


Având în vedere faptul că eu am utilizat decât jumătate din coala de carton, am decupat din paginile cu imagini de Crăciun 25 de dreptunghiuri de 6 pe 8 centimetri.
În continuare, am așezat dreptunghiurile pe carton în aşa fel încât să am forma unui brăduţ de Crăciun aşa cum se vede în imaginea numărul 1.
Pentru o descriere mai detaliata a etapelor aveti aici (click pe roz) videoclipul cu realizarea calendarului.
Am lipit prima data baza brăduţului după cum se vede în imaginea numărul 2 iar după aceea am aranjat dreptunghiurile aşezând întâi 6 dreptunghiuri în picioare la baza brăduţului după aceea 5, 4, 3, 2 şi pentru vârful bradului am utilizat un singur dreptunghi. După ce am fost mulţumită de modul cum au fost aranjate dreptunghiurile aşa cum se vede în imaginea numărul 1. am început să le lipesc cu scotchul colorat. Pe unele dintre acestea le-am lipit pe marginile laterale şi marginea de jos iar pe altele doar la colţuri aşa cum se vede în imaginea numărul 3. Puteţi avea imagini diferite pentru a forma brăduţul aşa cum am eu sau puteţi utiliza o singură culoare spre exemplu verde şi să lipiţi dreptunghiurile cu scotchuri colorate.
La ultimul dreptunghi eu am utilizat scotch argintiu cu sclipici pentru a imita steluța din vârful bradului aşa cum se vede în imaginea numărul 4.
După ce aţi terminat de lipit toate dreptunghiurile(la mine a durat cam jumătate de ora) va trebui să decupaţi activităţile pentru fiecare zi şi să le introduceri în interiorul dreptunghiurilor. Le puteţi pune în ordinea în care eu le-am aranjat sau în orice altă ordine pentru a fi surpriză.
În plus, eu nu am numerotat fiecare pătrăţel tocmai pentru că am vrut ca activităţile să fie surpriză, dar puteţi lipi în colţul dreptunghiurilor numerele corespunzătoare pentru fiecare zi sau le puteţi desena cu markerul.
Asta este tot pentru acest proiect sper să vă placă iar în cazul în care îl realizaţi nu uitaţi să îl puneţi pe instagram cu hashtagul #simpludefacut sau pe facebook cu hashtagul #blogsimpludefacut.

De asemenea, dacă aveţi întrebări sau ceva ce nu întelegeţi în legătură cu proiectul le puteţi scrie în comentarii.
Nu uitaţi să vă abonaţi la blogul Simplu de Făcut pentru a primi calendarul cu activităţi pentru luna decembrie. Pentru a vă abona va trebui să daţi click aici şi să vă înscrieţi adresa de email sau să vă înscrieţi adresa de email în căsuţa de pe pagina blogului unde scrie abonați-vă.

You Might Also Like

0 comentarii