Concurs

Fulg de Nea din Beteala Argintie

14:05



Astazi vom realiza un proiect destul de usor iar acesta este un fulg de nea din beteala.
Am vazut la un supermarket acest ornament pentru Craciun si m-am gandit ca va fi foarte usor de facut acasa din ceea ce aveam deja prin casa asa ca i-am facut o poza si am pastrat-o pana a venit momentul sa realizez si eu ceva asemanator.
 De asemenea, nu uitati ca am organizat un concurs pe blog pentru Craciun, pentru a participa si a vedea premiile pe care le puteti castiga accesati linkul sau gasiti pe blog articolul referitor la concurs.
Sa incepem!

Materiale necesare:

  •  beteala (argintie sau poate fi orice alta culoare)
  • carton(eu am folosit capacul de la o cutie de pantofi pentru ca vom avea nevoie de carton ceva mai gros si de o bucata mai mare)
  • foarfeca(eu pana la urma m-am descurcat mult mai bine cu cuterul)
  • rigla(o rigla mare ar fi ideala dar va puteti descurca si cu una mai mica)
  • creion(pentru a desena steluta)

Ce aveti de facut:

Primul lucru pe care il aveti de facut este sa masurati dimensiunile cartonului si sa il decupati in asa fel incat sa obtineti un patrat din acesta.
Dupa ce aveti bucata de carton in forma patrata va trebui sa desenati fulgul de nea pe bucata de carton.
Capacul de la cutia de pantofi pe care am folosit-o eu avea partea din fata aurie si am ales sa desenez fulgul pe partea cealalta a cutiei pentru a pastra partea aurie intacta, ceea ce nu s-a intamplat pana la urma, pentru ca nu ma pricep sa tai ceva cu cuterul.
Pentru a desena fulgul va trebui sa trasati linii cu ajutorul riglei de la un colt al patratului la celalalt astfel incat sa realizati un X iar dupa aceea sa trasati linii si la jumatatea cartonului astfel incat sa obtineti un fulg.
Daca nu vreti sa desenati fulgul de nea puteti descarca o imagine cu un fulg de zapada de pe internet si sa o printati iar dupa aceea sa decupati dupa ea din bucata de carton.
Dupa ce ati facut acest lucru va trebui ingrosati liniile fulgului la fel ca in imaginea numaul 1, astfel incat sa fie la fel de mari cat latimea bucatii de beteala pe care ati ales-o ca sa decorati fulgul.De asemenea, fulgul facut de mine are cele doua linii laterale pe partea fulgului mai scurte iar acestea trebuie desenate pe cele patru parti mai lungi ale fulgului, mai exact acolo unde sunt colturile patratului.
In continuare, va trebui sa decupati cu grija dupa schita fulgului realizata pe bucata de carton.Daca bucata de carton dupa care ati decupat fulgul are si o parte colorata la fel cum are la mine o puteti lasa asa daca va place fara sa mai adaugati beteala.La mine dupa cum se vede in imaginea numarul 2 partea aurie nu a ramas intacta asa ca nu am putut sa utilizez fulgul asa si a trebuit sa adaug si beteala.
Pentru a adauga beteala va trebui sa masurati pentru fiecare raza a fulgului cata beteala este nevoie, sa o decupati iar dupa aceea sa luati ata de cusut alba sau in orice culoare este beteala folosita si sa o infasurati in jurul fulgului pentru a prinde beteala.De asemenea, va trebui sa va ocupati pe rand de fiecare raza a fulgului.
Daca nu doriti sa utilizati ata de cusut cred ca se poate lipi beteala si cu dublu scotch.
Eu am folotit pentru partile fulgului care formeaza un X doua bucati mai mari de beteala pe care le-am bagat una sub alta pentru a acoperi si partea din mijloc a fulgului.
Dupa ce ati lipit beteala fulgul este gata si il puteti folosi ca sa decorati usa sau in orice alta parte a casei. 
Mai multe idei pentru decoraÅ£iuni de Crăciun găsiÅ£i aici. 
Daca v-a placut articolul nu uitati sa dati like paginii de facebook Simplu de Facut si sa va abonati la blog dand click pe link, daca articolul va ajuta si pe altcineva nu uitati sa distribuiti.

You Might Also Like

0 comentarii