Concurs

Ghirlanda din Braduti de Hartie

12:23



Dupa cum am spus in momentul in care am realizat bradutii din hartie, acestia fac parte din alt proiect pe care il vom realiza astazi, iar acesta este o ghirlanda din braduti din hartie foarte usor de realizat si cu materiale pe care le aveti deja in casa.Ghirlanda o puteti utiliza ca sa decorati bradul sau sa o agatati pe undeva prin casa, eu am lipit-o pe mobila si arata foarte frumos deoarece mobila este de culoare maro deschis.
De asemenea, nu uitati sa participati la concursul organizat pe blog aveti aici linkul pentru a participa.
Sa incepem!

Materiale necesare:

  • braduti din hartie (gasiti aici cum se realizeaza sau pe blog la articole recente pentru ca v-am aratat cum se realizeaza bradutii din imagine acum o saptamana si ceva cred)
  • ata rosie(poate fi ata normala de cusut rosie sau ata pentru realizat bratari, bumbac cerat sau ata din canepa, eu am folosit ata din matase pentru ca era singura de culoare rosie mai groasa pe care o aveam) 
  • un ac de cusut mare(cred ca se poate utiliza si un ac de cusut normal in functie de grosimea atei pe care doriti sa o folositi) 

Ce aveti de facut: 

 Primul lucru pe care il aveti de facut este sa bagati ata pe care ati ales-o pentru ghirlanda in ac si sa faceti un nod la capatul acesteia.Ata trebuie sa fie suficient de lunga incat sa incapa pe ea toti braduti cu o distanta de la 5 la 10 cm intre ei in functie de cum vi se pare mai frumos.
Urmatorul lucru pe care il aveti de facut este sa intindeti ata aleasa pe o suprafata plana si sa asezati bradutii deasupra ei asa cum doriti ca acestia sa fie cusuti aveti un exemplu in imaginea numarul 1 de mai sus.
Dupa ce ati aranjat braduti va trebui sa luati ultimul bradut(cel de la capatul atei)si sa infigeti acul prin partea de sus a bradutului lasand putin spatiu intre varful bradutului si locul unde va fi cusut la fel ca in imaginea numarul 2 de mai sus, si sa duceti primul bradut aproape de capatul atei, lasand in jur de 5 cm intre bradut si nodul facut atei pentru a avea de unde sa agatati ghirlanda in momentul in care va fi terminata.
In continuare, nu mai trebuie decat sa coaseti toti bradutii pe ata iar ghirlanda este terminata.Eu am folosit cinci braduti din hartie pentru a realiza ghirlanda si a iesit destul de frumoasa si asa.
Mai multe idei pentru decoraÅ£iuni de Crăciun găsiÅ£i aici.
Daca v-a placut articolul nu uitati sa dati like paginii de facebook Simplu de Facut si sa va abonati la blog dand click pe link, daca articolul va ajuta si pe altcineva nu uitati sa distribuiti.

You Might Also Like

0 comentarii