3 REMEDII NATURALE

3 Remedii Naturale pentru Durerea în Gât

16:37



Cum durerile în gât sunt din punctul meu de vedere cel mai neplăcut simptom al răcelii m-am gândit să continui seria 3 REMEDII NATURALE cu această temă şi să vă prezint câteva remedii naturale încercate de mine şi care au dat rezultat împotriva acestui simptom.
Acestea sunt: mierea cu scorţisoară, sucul de lămâie şi piperul negru.
In continuare va voi prezenta cum sa le utilizati pe fiecare in parte.


Miere cu scorţişoară

Eu am descoperit acest remediu iniţial într-o carte de remedii ayurvedice dar am găsit după aceea şi pe internet o groază de articole despre acest remediu deci pentru mai multe informaţii puteţi căuta pe internet, vă pot spune doar că la mine funcţionează de fiecare dată şi îmi trece durerea în gât după prima linguriţă.
Se realizează aşa: amestecaţi 1/8 linguriţă de scorţişoară cu o linguriţă de miere şi consumaţi acest amestec de două ori pe zi dimineaţa şi seara.

Suc de lămâie

În caz că nu vă place mierea sau scorţişoara un alt remediu eficient pentru durerea în gât dar cu efecte în timp este sucul de lămâie.
Eu adaug sucul de la o lămâie în sticla de apă pe care o iau cu mine la cursuri şi beau pur şi simplu.Ideea este că am descoperit remediile acestea acum trei ani iar la început mi-a fost foarte greu să suport gustul sucului de lămâie dar în timp a ajuns chiar să imi placă mai ales pentru faptul că îmi face foarte bine chiar dacă nu am probleme cu durerea în gât.
  

Piper negru

Am înţeles că este foarte bun şi piperul cayenne eu până acum nu l-am încercat, dar este o idee. Pentru a scăpa de durerea în gât imediat va trebui doar să amestecaţi o linguriţă de piper negru într-un pahar de apă la temepratura camerei şi să faceţi gargară cu aceasta. Atenţie, deoarece veţi avea o parte de o senzaţie foarte neplăcută pe moment dar după aceasta durerea în gat va dispărea.

Acestea sunt remediile naturale încercate de mine pentru a ameliora acest neplăcut simptom dacă mai ştiţi cumva şi altele vă rog să mi le comunicaţi cu toate că nu îmi doresc să mai răcesc prea curând dar să fiu pregătită, atât eu cât şi voi.
Mai multe remedii naturale pentru răceală găsiţi aici
Dacă v-a plăcut articolul daţi like paginii de facebook sau abonaţi-vă pentru mai multe remedii naturale, iar dacă consideraţi că articolul va ajuta şi pe altcineva nu uitaţi să distribuiţi aveţi iconiţele mai jos.  
Pentru alte idei de remedii naturale abonați-va la blog aici (click pe roz).
De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de Făcut pe facebook(click pe roz) pentru a fi la curent cu noile articole.
 

You Might Also Like

0 comentarii