ata bumbac

Decor de Toamna din Ghinde

21:44

Presupun că fiecare dintre noi avem o grămada de bijuterii şi nu le purtăm pentru că nu le avem la îndemana în momentele în care ne grăbim sau ne pregătim să plecăm undeva şi aşa rămân nepurtate într-o cutiuţă frumoasă din dulap. De aceea, astăzi vrea să vă arăt o modalitate uşoară prin care să realizaţi un suport pentru bijuterii care să vă permită să le vedeţi şi să le utilizaţi fără prea mare efort.
În plus, acest articol este util şi pentru domni în cazul în care doresc să facă un cadou cuiva şi nu ştiu ce, sunt sigură că va fi un gest care nu va fi uitat uşor.
Să începem!



Materiale necesare:

  •  o bucată de lemn (cred că poate fi înlocuită ÅŸi cu altceva dar acum nu îmi vine nicio idee în această privinţă dacă aveÅ£i vreo idee vă rog să îmi spuneÅ£i în comentarii)
  • aţă cerată(cred că arată foarte frumos ÅŸi cu aţă din cânepă sau cu o panglică colorată eu asta am avut momentan)
  • ghinde(sau orice alte obiecte de decor aveÅ£i prin casă cred că merg ÅŸi pietricelele acelea pentru decor sau niÅŸte perluÅ£e mai mari eu am ales ghindele ca să se potrivească cu decorul de toamnă)
  • pistol de lipit(sau super glue nu ÅŸtiu sigur dacă funcÅ£ionează pentru că nu am încercat ÅŸi cu superglue dar este o idee)



Ce aveţi de făcut:

Primul lucru pe care îl aveţi de făcut este să lipiţi aţa cerată sau orice alt fel de aţă aveţi pe spatele scândurii cu pistolul de lipit sau cu super glue şi veţi face asta poziţionând aţa la marginile scândurii la fel ca în imaginea numărul 1.
După ce sunteţi siguri de locul în care trebuie lipită aţa aceasta poate fi lipită adăugând lipici cu pistolul de lipit atât sub aţă căt şi deasupra ei.
Următorul pas este să aşezaţi ghindele aşa cum doriţi pe suprafaţa scândurii. Eu am adăugat şi un con de brad şi arată la fel ca în imaginea numărul 4.
 Ultimul lucru pe care îl aveÅ£i de făcut este să lipiÅ£i ghindele în locurile alese de pe suprafaÅ£a scândurii iar acest lucru îl veÅ£i face adăugând lipici atât pe căpăcelul cât ÅŸi pe corpul ghindei ÅŸi lipind-o de scândură.
Asta este tot la mine aşa arată la final şi mi se pare foarte practic, sper să vă placă şi vouă iar dacă doriţi să vedeţi şi mai multe postări de genul daţi like paginii de facebook sau abonaţi-vă prin email pentru a fi informat de fiecare dată când apare un nou articol.
 Dacă va plăcut articolul ÅŸi consideraÅ£i că va ajuta ÅŸi pe altcineva nu uitaÅ£i să distribuiÅ£i aveÅ£i iconiÅ£ele mai jos.
Pentru alte idei de remedii naturale abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).

De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de Făcut pe facebook(click pe roz) pentru a fi la curent cu noile articole.
 

You Might Also Like

0 comentarii