casa

Decor din Ghinde cu Sclipici

18:22

Acesta este al treilea articol din seria decor de toamna şi astăzi vom realiza ghinde cu slicipici pentru a decora spaţiul de pe birou sau orice alt loc din casă.
Eu le-am aÅŸezat pe birou într-o cutie de bomboane rotundă iar de fiecare dată când le văd îmi vine să le mânânc. 
În plus dacă doriți să fiți notificați de fiecare dată când apare un nou articol din această serie abonați-vă trecând adresa de email în căsuța din subsolul paginii sau dați like paginii de facebook.
De asemenea, sper ca voi să vă descurcaţi mai bine decât mine şi să nu umpleţi toată casa de scilipici şi aracet, din fericire camera mea este obişnută cu aşa ceva.
Să începem!


Materiale necesare:

  • ghinde(naturale adunate din parc, o activitate de făcut împreună cu copiii)
  • sclipici
  • aracet
  • pensulă(opÅ£ional dar vă ajută)

Ce aveţi de făcut:

Primul lucru pe care îl aveţi de făcut este în caz că vreţi să presăraţi cu sclipici şi ghinda şi nu doar căpăcelul să le separaţi pe acestea două. Eu am ales să pun sclipici ori doar pe căpăcel sau doar pe ghindă exceptând căpăcelul.
După aceea, va trebui să luaţi cu pensula aracet din borcan şi să pictaţi ghinda sau căpăcelul.
Eu m-am făcut tot una de aracet după cum veţi vedea.
 Imediat după acest pas va trebui să presăraÅ£i sclipici pe ghindă cu grijă ÅŸi având ziare sau coli dedesupt sau să presăraÅ£i sclipici pe o bucată de hărtie ÅŸi să rostogoliÅ£i ghinda sau căpăcelul prin acesta.
Eu am încercat ambele metode şi mi s-a părut mai eficientă a doua metodă pentru căpăcele(deoarece au foarte multe striaţii şi se acoperă greu cu slipici) şi prima metodă pentru ghindă.
De asemenea, pentru ghinde va trebui să lasaţi liber puţin spaţiu acolo unde va fi lipit la loc căpăcelul.
Asta este tot acum puteți aranja ghindele oriunde doriți. Sunt curioasă ce idei aţi avut pentru aranjarea lor aşa ca nu ezitaţi să îmi trimiteţi poze.
 Sper ca v-a plăcut iar în caz că aveÈ›i sugestii le puteÅ£i scrie în comentarii, iar dacă doriÈ›i să îmi arătaÈ›i ceea ce aÈ›i realizat trimiteÅ£i pozele la adresa de email existentă È™i în contact, facebook sau pinterest  mi-ar face plăcere să le văd.
Pentru alte idei de remedii naturale abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).

De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de Făcut pe facebook(click pe roz) pentru a fi la curent cu noile articole.
În caz că v-a plăcut și credeți că articolul va ajuta și pe altcineva nu uitați să distribuiți.








 

You Might Also Like

0 comentarii