3 REMEDII NATURALE

3 Remedii Naturale pentru Febra

17:53



Pentru că este perioada răcelilor m-am gândit că ar fi adecvat să închei seria 3 remedii naturale cu remedii pentru febră.
Astfel, astăzi vă voi prezenta remediile care mă ajută pe mine în momentul în care am febră din diverse motive cel mai probabil o răceală mai avansată.
Aceste remedii naturale pentru febră sunt ceaiul de ghimbir, sucul de lămâie care până acum a fost prezent cred că în mai toate remediile naturale postate de mine pentru că este eficient, şi apa.

Ceaiul de ghimbir

Ceaiul de ghimbir este foarte eficient în tratarea răcelii în general aşa că oricum este un remediu util în această perioadă dar efectele lui sunt atât de benefice încât pentru mine a fost singurul remediu natural care mi-a scăzut febra, desigur au contribuit şi celelalte două remedii dar fără acesta sunt sigură că nu mi-ar fi scăzut febra. Mai exact, am încercat altele şi nu au avut efect iar la acesta pur şi simplu am văzut efectele după douăzeci de minute.
Ceaiul de ghimbir se prepară din pudră de ghimbir sau cu ghimbir proaspăt. Eu nu am folosit până acum decât ghimbir proaspăt mai exact o linguriţă de ghimbir ras la o cană de apă.

Sucul de lămâie 

Acest remediu natural la mine a avut efect şi pentru febră exact la fel ca în cazul durerii în gât. Dar pentru febră sucul de lămâie se poate utiliza doar în ceaiul de ghimbir şi este eficient.

Apa

Ultimul remediu natural despre care vă voi vorbi pentru tratarea febrei este apa sau pur ÅŸi simplu hiratarea care nu ÅŸtiu dacă este neapărat un remediu natural dar la mine a avut un rol esenÅ£ial în tratarea febrei deoarece eu de obicei nu beau suficientă apă ÅŸi este probabil ca ÅŸi acest lucru să fi contribuit. 
De asemenea, din cauza febrei corpul pierde foarte multă apă iar hidratarea este esenţială pentru organism în aceste momente.
Pentru alte idei de remedii naturale abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).
De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de Făcut pe facebook(click pe roz) pentru a fi la curent cu noile articole.
Asta este tot pentru astăzi, sper să vă ajute remediile împărtăşite de mine iar dacă vreţi să mai vedeţi şi alte remedii naturale găsiţi aici.
 Dacă v-a plăcut acest articol ÅŸi consideraÅ£i că va ajuta ÅŸi pe altcineva nu uitaÅ£i să distribuiÅ£i aveÅ£i iconiÅ£ele mai jos ÅŸi să daÅ£i like paginii de facebook.

You Might Also Like

0 comentarii