3 REMEDII NATURALE

3 Remedii Naturale pentru Raceala

18:33



Cum în articolul anterior din seria 3 REMEDII NATURALE am vorbit despre întărirea sistemului imunitar astăzi vă voi prezenta trei dintre remediile pe care eu le utilizez în momentul în care reuşesc să nu am timp suficient pentru a mă proteja de răceală şi să o experimentez.
Astfel azi vom vorbi despre ceaiul de soc, curry și ceaiul pentru răceală cu menta soc și coada soricelului.
De asemenea, nu cred că mai este nevoie să menţionez despre echinaceea şi vitamina C care trebuie să fie nelipsite în momentul în care suntem răciţi.
Remediile despre care eu voi vorbi astăzi pot fi asociate cu tratamentul medicamentos sau consumate doar ele în funcţie de cum consideră fiecare.



Ceai de soc

Pentru mine ceaiul de soc este util în tratarea multor afecţiuni printre care şi cele legate de sistemul respirator. Astfel de fiecare dată când observ că am anumite probleme asociate cu răceala spre exemplu tuse sau durere în gât îmi fac un ceai de flori de soc cu lămâie şi simptomele respective sunt ameliorate temporar.
Se pot consuma trei ceÅŸti de ceai de soc pe zi.
Ceaiul de soc este antiviral şi ajută eliminarea toxinelor din organism.


Curry

Presupun că toată lumea ştie ce este curryul, dar este de specificat faptul că are efecte extraordinare pentru organism în special în momentul în care suntem răciţi. Se poate utiliza în mâncare pentru a beneficia de efectele acestuia sau se poate căli puţină ceapă cu usturoi şi o lingură de curry şi se poate mânca aşa pentru efecte imediate. Eu am încercat această combinaţie şi pentru mine a avut efect într-o răceală mai uşoară. Deci merită încercat şi doar ca un condiment în plus în mâncare.
Combinaţia de mirodenii din acest condiment stimulează circulaţia sângelui şi de asemenea sistemul imunitar.


Ceaiul pentru răceala cu soc, mentă și coada șoricelului

Acest remediu natural împotriva răcelii este unul dintre primele articole despre remdii naturale postate de mine și găsiți mai multe detalii despre el precum și cum se realizează aici.




Dacă doriţi să fiţi notificat(a) de fiecare dată când apare un nou articol din această serie înscrieţi-vă adresa de email pentru abonare in casuta din subsolul paginii sau mai simplu daţi like paginii de facebook.
 De asemenea, dacă doriÅ£i ca postarea de săptămâna viitoare să conÅ£ină remedii naturale pentru o anumită problemă de sănătate scrieÅ£i acest lucru în comentarii sau trimiteÅ£i un email la adresa de email existentă ÅŸi în contact.
Asta este tot pentru articolul de astăzi iar dacă încercaÅ£i aceste remedii mi-ar plăcea să ÅŸtiu ce efect au avut la voi. 
Pentru alte idei de remedii naturale abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).
De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de Făcut pe facebook(click pe roz) pentru a fi la curent cu noile articole.
Alte remedii pentru răceala găsiţi aici

Dacă v-a plăcut articolul şi consideraţi că va ajuta şi pe altcineva nu uitaţi să distribuiţi.
 

You Might Also Like

0 comentarii