casa

Decor din Frunze Uscate

19:09

Am revenit cu un proiect pentru decorațiuni de toamnnă și voi continua cu această temă cred că în următoarele patru săptămâni, dacă aveți sugestii sau vreți să știți cum se realizează anumite decorațiuni îmi puteți trimite poze cu ele la adresa de email indicată în contact sau pe rețelele de socializare.
De asemenea, dacă doriți să fiți notificați de fiecare dată când apare un nou articol abonați-vă trecând adresa de email în căsuța din subsolul paginii sau dați like paginii de facebook.
Astfel, astăzi voi realiza o ghirlandă din frunze și pentru a o înfrumuseța am utilizat și pagini dintr-o carte mai veche, iată de altfel și o modalitate de a recicla.
Să începem!


Materiale necesare:

Așadar vom avea nevoie de:
  • pagini dintr-o carte(poate fi o carte veche sau mai nouă important este să nu o aruncaÈ›i È™i să o refolosiÈ›i)
  • frunze (pot fi din plastic sau naturale adunate din parc)
  • È™nur (poate fi orice tip de È™nur dar indicat ar fi cel maro din cânepă sau cum am eu È™nur din imitaÈ›ie de piele întoarsă) 
  • pistol de lipit sau scotch
  • creion
  • foarfecă

Ce aveţi de făcut:

ÃŽn primul rănd, va trebui să aveÈ›i toate materialele la îndemănă pentru a putea începe. După aceea, va trebui să desenaÈ›i pe paginile din carte o imagine asemănătoare cu cea a frunzelor pe care le veÈ›i folosi dar mai mică decât acestea pentru a se observa È™i frunzele naturale în momentul în care le vom lipi împreună.Iar următorul pas este  să le decupaÈ›i.
Eu am îndoit foaia din  carte în două am desenat conturul unei frunze mai mici È™i după aceea le-am decupat.
Următorul lucru pe care îl aveți de făcut este să lipiți frunza din hărtie pe cea naturală sau din plastic cu scotch sau cu pistolul de lipit. Eu am folosit scotch simplu pe care l-am pus în două.
După ce ați realizat acest lucru pentru toate frunzele vom trece la următorul pas.
 ÃŽn continuare, va trebui să aÈ™ezăm frunzele aÈ™a cum dorim pe È™nur pentru  a putea fi lipite. Le puteÈ›i aÈ™eza È™i în momentul în care le lipiÈ›i dar mie mi s-a părut mult mai uÈ™or să le am deja aranjate.
 ÃŽn utlimul rând va trebui să lipiÈ›i fiecare frunză de È™nur cu ajutorul pistolului de lipit sau cu scotch.
Asta este tot acum puteți aranja ghirlandă oriunde doriți eu am ales să o șez la bucătărie deasupra canapelei. De asemenea, dacă doriți puteți realiza ghirlanda doar cu frunze fără să mai adăugați și paginile din cărți.
Pentru a fixa ghirlanda pe perete eu am folosit scotch simplu, dar cred că se poate utiliza și dublu scotch.
 Sper ca v-a plăcut iar în caz că aveÈ›i sugestii le puteÅ£i scrie în comentarii, iar dacă doriÈ›i să îmi arătaÈ›i ceea ce aÈ›i realizat trimiteÅ£i pozele la adresa de email existentă È™i în contact, facebook sau pinterest  mi-ar face plăcere să le văd.
Pentru alte idei de decoratiuni abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).
De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de Făcut pe facebook(click pe roz) pentru a fi la curent cu noile articole.






You Might Also Like

0 comentarii