casa

Cum organizezi spatiul de pe birou?

18:37


Pentru că întotdeauna aveam spaţiul de pe birou dezorganizat m-am gândit la o metodă uşoară de a avea totul mult mai frumos organizat şi de asemenea practic.
De asemenea, dacă doriți să fiți notificați de fiecare dată când apare un nou articol abonați-vă trecând adresa de email în căsuța din subsolul paginii sau dați like paginii de facebook.
De aceea, astăzi vom realiza o tavă din rama unui tablou care să se potrivească cu decorul de pe birou.
Să începem!


Materiale necesare:

  • ramă pentru fotografii (este ideală cea care are marginile puÅ£in mai înalte dar poate fi utilizată orice ramă de tablou mai mică sau mai mare în funcÅ£ie de ce aveÅ£i de obicei pe birou)
  • imagine imprimată(poate fi ÅŸi o poză reprezentativă sau orice altceva vă inspiră)


Ce aveţi de făcut:

Primul lucru pe care îl aveţi de făcut este să aşezaţi poza pe care aţi ales-o în ramă.

Următorul pas este să organizaţi lucrurile de pe birou aşa cum va este mai uşor să le utilizaţi în interiorul ramei.
Spre exemplu, eu am foarte mult de învăţat şi am nevoie de markere şi de pixuri colorate pe care nu le pot depozita într-un suport obişnuit pentru creioane deoarece nu le pot vedea şi îmi este greu să le iau de acolo în momentul în care am de subliniat ceva cu ele iar avându-le aşa mă descurc mult mai uşor.
Asta este tot, sper ca v-a plăcut, dacă aveți sugestii sau orice întrebări le puteti scrie în comentarii.
Pentru alte idei de organizare abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).
De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de Făcut pe facebook(click pe roz) pentru a fi la curent cu noile articole.
 

 

You Might Also Like

0 comentarii