casa

Parfum Natural din Uleiuri Esentiale

20:02


Pentru că parfumurile existente la magazin sunt destul de toxice pentru organismul nostru și deoarece îmi provoacă rău am încercat să găsesc o modalitate de a-l face sigura din ingrediente naturale care să nu îmi provoace o stare de rău.
De asemenea, dacă doriți să fiți notificați de fiecare dată când apare un nou articol abonați-vă trecând adresa de email în căsuța din subsolul paginii sau dați like paginii de facebook.
Varianta pe care eu o voi prezenta astăzi este cea mai simplă variantă de a face un parfum natural încercată de mine.
Să începem!


  Ingrediente necesare:

  • 8ml ulei de jojoba(poate fi ÅŸi un orice alt ulei natural fără miros)
  • 2 ml ulei esenÈ›ial(eu am ales de mandarine pentru că acesta îmi place ÅŸi mi se pare potrivit pentru această perioadă)
Puteţi măsura cantităţile cu linguriţe speciale pentru măsurat care se pot găsi în orice supermarket.
Sticluţa specială cu roll on se găseşte pe internet dar eu am reciclat o sticluţă veche.
De asemenea, puteţi să combinaţi mai multe uleiuri esenţiale în funcţie de preferinţe.

Ce aveţi de făcut:

Primul lucru pe care îl aveţi de făcut este să măsuraţi cantitatea de ulei esenţial necesară şi să o puneţi în sticluţa specială.
Următorul pas este să adăugaţi peste aceasta uleiul natural utilizat şi să rotiţi sticluţa între palme pentru a se combina cele două uleiuri.
Pentru ca parfumul să fie durabil acesta va trebui păstrat într-un loc întunecos timp de cel puţin 3 zile şi maxim două săptămâni.
După acest pas care a fost cel mai greu pentru mine parfumul natural poate fi utilizat.

Cum se utilizează:

Pentru a utiliza parfumul va trebui să îl aplicaţi la fel ca pe un parfum obişnuit dar nu pe haine ci doar pe piele adică pe încheietura mâinii sau în spatele urechii.
Poate fi utilizat de oricâte ori doriţi pe zi.


Asta este tot, sper ca v-a plăcut, dacă aveÈ›i sugestii scriele în comentarii, iar dacă doriÈ›i să îmi arătaÈ›i ceea ce aÈ›i realizat trimite pozele la adresa de email existentă È™i în contact, facebook sau pinterest  mi-ar face plăcere să le văd.
Pentru alte idei de remedii naturale abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).

De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de Făcut pe facebook(click pe roz) pentru a fi la curent cu noile articole.


 
 

 

You Might Also Like

0 comentarii