casa

Din A4 in Coala de Hartie Patrata FARA alte instrumente

20:19

 Am descoperit acum ceva timp o metodă uşoară prin care să realizez un pătrat iar astăzi,în acest articol vă voi învăţa cum să realizaţi dintr-o coală de hârtie un pătrat fără să mai fie nevoie să măsuraţi ceva.
După cum ştiţi pentru a realiza un pătrat avem nevoie de o linie şi un creion pentru a măsura şi desena pătratul, dar în cazul acesta nu vom avea nevoie decât de coala de hârtie.
Aceasta este o metodă foarte uşoară de a realiza un pătrat dintr-o coală de hârtie, modalitate care va fi de ajutor pe viitor în caz că veţi dori să realizaţi o felicitare, diferite figuri din origamii sau în cazul în care veţi avea nevoie pentru orice altceva de o formă pătrată obţinută în timp scurt fără a fi nevoie de vreun alt instrument în afară de coala de hărtie.

Ce aveţi de făcut:

   În primul rând, va trebui să aşezaţi coala de hârtie în poziţie verticală.Eu am folosit o jumătate dintr-o coală de hârtie pentru că am utilizat pătratul astfel obţinut pentru a realiza brăduţi din hârtie, articol pe care îl veţi găsi pe blog în caz că doriţi să ştiţi cum se realizează brăduţii.
   Următorul lucru pe care îl aveţi de făcut este să îndoiţi colţul de sus al colii de hârtie în jos pentru a obţine un triunghi la fel ca cel din imaginea numărul 2 de mai sus.Pentru a obţine un pătrat perfect trebuie să fiţi atenţi şi să aliniaţi perfect colţul de sus al colii cu marginea laterală a acesteia astfel încât să nu se vadă niciun exces pe niciuna din feţele triunghiului.
Dacă aţi ajuns în acest punct practic forma pătratului este deja realizată tot ce mai aveţi de făcut în continuare este să eliminaţi excesul de hârtie din partea de jos a triunghiului.
   În al doilea rând va trebui ca partea de jos care este în plus să fie îndepărtată, puteţi face asta utilizând o foarfecă, o linie care să vă ajute să rupeţi partea aceea sau pur şi simplu îndoiţi partea de jos în sus peste triunghi(până la marginea triunghiului), să o presaţi bine şi să o rupeţi.
Eu am ales să folosesc foarfeca pe care o aveam la îndemână în momentul respectiv, dar în cazul în care nu aveţi o foarfecă puteţi utiliza una dintre metodele amintite de mine mai sus.
    Ultimul lucru pe care îl aveţi de făcut este să desfaceţi triunghiul obţinut urmând indicaţiile de mai sus si veţi avea un pătrat perfect fără prea mare efort.
   Asta a fost tot pentru articolul de astăzi, sper că v-am ajutat, dacă mai ştiţi cumva şi alte metode la fel de uşoare de a obţine diferite forme geometrice folositoare, puteţi să le scrieţi în comentarii sunt foarte curioasă să le aflu.Eu cred că ştiu decât această modalitate de la mama mea şi s-a dovedit a fi foarte folositoare pentru proiectele pe care le fac aproape zilnic.
    Dacă v-a plăcut articolul nu uitaţi să daţi like paginii de facebook Simplu de facut şi să vă abonaţi(dând click pe link) la blogul meu pentru a învăţa şi alte trucuri utile, iar în cazul în care consideraţi că articolul va ajuta şi pe altcineva distribuiţi.

You Might Also Like

0 comentarii