aluminiu

Deodorant Natural cu Argilă și Bicarbonat

13:00


Așa cum am promis am revenit cu o altă rețetă pentru un deodorant natural, de data aceasta el va fi realizat din argilă, bicarbonat și uleiuri naturale. Problema mea cu acest deodorant a fost că în cazul în care este vară lasă urme pe tricourile albe la fel ca deodorantele obișnuite și de aceea eu îl pot folosi doar iarna când paradoxal nu am această problemă.
Să începem!


Ingrediente necesare:

  • 4 linguri ulei de cocos(eu am măsurat în momentul în care uleiul de cocos nu era topit)
  • 2 lingurițe ceară de albine (se poate folosi și mai multă dacă doriți o consistență mai solidă dar nu mai mult de 3 lingurițe)
  • 1 linguriță bicarbonat de sodiu(se poate folosi și mai mult dar eu am pielea sensibilă și nu pot suporta mai mult)
  • 3 linguri amidon+ argilă(eu am folosit o lingură de argilă albă și două linguri de amidon de porumb)
  • 15 picături de ulei esențial(eu am folosit de lămâie, se pot folosi și mai multe picături, dar nu mai mult de 30) 
Uleiul de cocos se găsește la orice plafar, ceara de albine la magazinele apicole, amidonul și argila se găsesc la plafar sau în supermarketuri.
În loc de argilă albă se poate folosi și cea verde sau se poate înlocui cantitatea de argilă cu amidon de porumb.

Materiale necesare:

  • lingură
  • linguriță
  • bol din sticlă
  • borcan de plastic sau de sticlă (pentru depozitare)
  • bol mai mare sau oală cu apă clocotită (pentru a topi uleiul și ceara de albine)


Ce aveți de făcut:


Pentru început trebuie să aveți la îndemână toate materialele și ingredientele măsurate.
Următorul pas este să amestecați uleiul de cocos cu ceara de albine într-un bol de sticlă și să îl puneți deasupra unei cratițe cu apă clocotită.
 Vă va ajuta dacă ceara de albine este dată pe răzătoarea mică sau mărunțită pentru că așa se va topi mai repede.
 În momentul în care ceara de albine s-a topit complet bolul va trebui luat de pe oala cu apă.
În continuare va trebui să adăugați uleiul esențial și să amestecați bine. După uleiul esențial urmează bicarbonatul de sodiu care va trebui încorporat în compoziție.
În continuare, va trebui să încorporați câte puțin din restul ingredientelor solide până vor fi amestecate complet.
 În momentul în care vor fi încorporate toate ingredientele compoziția va arăta cam așa:

Următorul pas este să puneți compoziția în borcănelul destinat înainte să înceapă să se întărească.
 Borcănelul utilizat de mine a fost de 100ml și a fost umplut cam pe jumătate.
  Asta este tot, sper ca v-a plăcut dacă aveți sugestii le puteți scrie în comentarii, iar dacă doriți să îmi arătați ceea ce ați realizat puteți trimite pozele la adresa de email existentă și în contact, facebook sau pinterest  mi-ar face plăcere să le văd.
Pentru alte idei de produse naturale abonați-va la blog aici (click pe roz).

De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de Făcut pe facebook(click pe roz) pentru a fi la curent cu noile articole.
În caz că v-a plăcut și credeți că articolul va ajuta și pe altcineva nu uitați să distribuiți.

You Might Also Like

0 comentarii