birou

Decor de Primavara cu Dantela si Floricele

13:00


Această decorațiune este foarte ușor de realizat și nu necesită decât materiale pe care este posibil să le avem cu toții aruncate prin casă, de aceea reprezintă o idee potrivită pentru a decora pentru vara.
Pentru alte idei de decoraÈ›iuni abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).
Spor la lucru!



Materiale necesare:


  • Rama foto din lemn(veche, nouă, uzată sau nu)
  • Dantelă(pot fi folosite de asemenea È™i mileuri , sau alte materiale care să se potrivească cu florile, eu am folosit dantelă elastică È™i normală pentru că asta a fost ce am avut la îndemână)
  • Flori de plastic(este imposibil ca cineva să nu aibă prin casă măcar o crenguță de floricele artificiale)
  • Foarfecă
  • Piuneze (în cazul meu a fost nevoie doar de È™ase È™i ale mele sunt colorate pentru că doar din acelea am avut deci nu este obligatoriu să fie È™i colorate pentru ca oricum nu se vor vedea)

Ce aveți de făcut:

Prima dată va trebui să scoateți partea din spate a ramei și dacă se va putea și partea din sticla, dacă nu, nu va fi nicio problemă partea din sticlă poate rămâne.
In al doilea rand va trebui sa măsurati dantela sau mileul pentru a vedea de ce dimensiune aveÈ›i nevoie pentru a ajunge dantela în spatele ramei pentru a putea fi prinsă. După ce aÈ›i măsurat dantela aceasta va trebui fixată cu piuneze(pe spatele ramei) în aÈ™a fel încât să fie fixă în zona în care aÈ›i poziÈ›ionat-o È™i să fie suficient de rigidă încât să nu se lase sub greutatea floricelelor(nu că ar fi foarte grele). Presupun că se poate fixa È™i cu niÈ™te È›inte micuÈ›e sau cu superglue, nu am încercat dar după cum am spus presupun ca se poate, dacă încercaÈ›i să îmi comunicaÈ›i È™i mie sunt curioasă dacă va merge.ÃŽn plus, dantela poate fi fixată È™i pe interiorul ramei nu neapărat pe exterior dar mie mi s-a părut mai interesantă aÈ™a.

Celelalte bucăți de dantelă vor trebui fixate exact la fel ca prima. De asemenea, puteți așeza dantela în orice mod doriți, aceasta poate fi poziționată orizontal, vertical sau doar într-o parte a ramei, nu este neapărată nevoie să fie exact cum este la mine.

După ce ați terminat cu dantela va trebui să fixați florile pe dantela. Eu am avut flori artificiale care s-au desprins foarte ușor de pe tulpina, dar acestea pot fi tăiate de la bază lăsând o mică bucată care să poată fi prinsă în dantelă. Astfel în spațiile goale existente în dantelă(ochiuri?) sau mileu va trebui să fixați florile, mai des sau mai rar după cum doriți sau vi se pare mai interesant.

Acesta a fost ultimul pas, iar acum puteți așeza rama astfel decorată unde doriți, sau o puteți împacheta frumos și oferi cadou.
 Asta este tot, sper ca v-a plăcut iar în caz că aveÈ›i sugestii le puteÈ›i scrie în comentarii iar dacă doriÈ›i să îmi arătaÈ›i ceea ce aÈ›i realizat puteÈ›i trimite pozele la adresa de email existentă È™i în contact, facebook sau pinterest  mi-ar face plăcere să le văd. 
Pentru alte idei de decoraÈ›iuni abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).

De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de făcut pe facebook pentru a fi la curent cu noile articole.


You Might Also Like

0 comentarii